VISITING VISNES // OCEAN VIEW


PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD // SHOES FROM NIKE, FOOTWAY // JUMPSUIT FROM MOODS OF NORWAY // SCRUNCHIE FROM GLITTER

På fredag var det jo helt nydelig vær, og vi tilbrakte dagen på flotte Visnes. I gamle dager var dette et gruveområde! Og kobberet de utvant her ble blandt annet brukt i Frihetsgudinnen i USA! Det kan du lese kort om HER . 

 

I dag har vi spist pinnekjøtt av alle ting! Nesten hele familien var hos tante å spiste, og nå er jeg skikkelig mett! Der er det alltid nok av mat, og dessert…og kaffe og kaker, hehe. Så der er det stålvilje som gjelder hahah. Ellers driver jeg å ser etter nytt kamera, på grunn av at det jeg har er såpass stort at det er ganske klønete å dra med seg overalt… Forhåpentligvis får jeg tak i et rimelig, men godt et, og har sendt ut et par meldinger på Finn.no. Hvis ikke jeg finner det jeg leter etter der få jeg gå på jakt i butikkene.

Nå sitter jeg egentlig bare å slapper av, men tenkte meg ut å gå en tur sånn at jeg har fått inn noe aktivitet i dag… Herlighet denne påsken har vært lat! Men til gjengjeld har jeg egentlig ikke spist så mye påskegodt, kanskje med unntak av i dag haha. Men men, det er viktig å kose seg også! Og i morgen er det dessuten pang start med styrketrening og finaletrening i Lillestrøm, så det lille ekstra jeg spiste i dag blir forhåpentligvis ikke liggende lenge haha. 

 

Selv om jeg alltid gruer meg til å reise hjemmefra, blir det deilig å komme tilbake i rutiner. Jeg trives kjempegodt på østlandet, både i jobb og dans osv, men det er alltid tøft å dra fra familien og vennene mine her hjemme.. Er det flere som kjenner seg igjen?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg