BLACK N´ WHITE // PART I

  

Her er noen av bildene jeg tok på Østlandsserien her forleden av mange flinke dansere! Det er egentlig ganske moro å sitte på sidelinjen å se på av og til, selv om dansefoten holder takten hele tiden haha. Det er veldig moro å være med å se på de yngre parene i klubben osv, både for å hjelpe til om nødvendig, og å heie!

I går kom jeg meg endelig ut å gjorde noe aktivt haha! Jeg og mamma kledde oss godt og gikk en lang tur regnet. Men til tross for at været var surt var det veldig koselig, og jeg ble faktisk skikkelig gåen i lårene. Da jeg kom hjem kjørte jeg på med 4-5 gode mageøvelser, litt armer og litt føtter. Mage og rygg, altså kjerne musklatur er noe av det aller viktigste å trene spør du meg. Det har så mye og si for alt man gjør at man er sterk der, derfor fokuserer jeg veldig på området både under trening og ellers. Jeg passer på at kjernen er aktivert og stabilisert under alle øvelser så godt jeg kan, samt når jeg går, danser, osv. 

 

For armene tok jeg rett og slett noen armhevinger mot veggen. Dette er fordi jeg ikke er spesielt sterk i tricepsen, og selv om jeg klarer å ta noen vanlige ønsker jeg å trene meg opp med riktig teknikk osv uten at det er for tungt. Dette gjør jeg også ved å ta armhevninger på knærne. Til slutt kjørte jeg noen ballett-øvelser for føtter, ankler og bein, før jeg rett og slett hoppa i sofaen igjen haha. 

 

Jeg elsker jo å trene, men jeg er skikkelig dårlig på å bare dra meg ut når det er dårlig vær for eksempel, spesielt fordi jeg fryser så sykt lett. Og siden treningssenteret her har litt klønete åpningstider nå i påsken, sa har jeg ikke kommet meg dit heller… Men det har sikkert vært bra med litt pause også kjenner jeg. 

 

Nå sitter jeg, Sverre, venninna mi Siri og lillebroren min Robin å spiller “Little Big Planet”, noe som er skikkelig gøy – og skikkelig frustrerende når alle 4 spiller samtidig hahah. Tidligere i dag var vi på familiegården å så på de søte søte lammene! Bilder kommer senere 🙂

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg