HAIR BY ME

Jeg driver å øver meg å fikse dansehår nå om dagen, og over kan dere se en hårsveis jeg lagde til en av danserne i klubben i helgens konkurranse! På de øverste bildene er det nettopp ferdig, med en del spenner i for å holde det på plass mens det tørker etc, og på de nederste ser du det på gulvet. Jeg er langt fra noen ekspert, men øvelse gjør mester og jeg gleder meg til å få øve mer! Det var så moro å få fikse håret hennes, og dessuten gjorde hun en skikkelig god jobb på konkurransen, så jeg var stolt av å få “være en del av” konkurransedagen hennes.

 

Til alle dansere: Jeg fikser hår fremover for å øve meg, så hvis dere vil ha håret deres fikset så bare gi meg en beskjed!

 

I dag har vært en litt sånn tung dag på jobb, for vi har trena skikkelig hardt dagene etter konkurransen, og i går tok vi det helt ut med styrke og finaletrening, og jeg ble sååå sliten, det var skikkelig syrefest! På @legactions finer du en liten snutt fra treningen i går da jeg takka for meg haha. I dag hadde vi en rolig økt, men likevel hadde jeg så lite energi at det var litt trist egentlig, men men, får satse på at jeg er bedre i morgen!

 

Nå skal jeg rett og slett legge meg, god natt!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg