SNACK TIME

Som Bama reklamen sier “Det som kuttes opp, spises opp!” , og det stemmer hvertfall innmari bra for meg. Dagene går så fort og det skjer så mye, så for at jeg skal få i meg nok frukt og grønt prøver jeg å alltid ha noe oppkutta grøntfor med meg i matpakka! Eller som dere ser her, skjære opp som snacks en ettermiddag hvis jeg har tid.
 

I går jobbet jeg fra 8:50 til 20:30! Jeg hadde en liten pause mellom de forskjellige jobbene, men likevel en veeldig lang dag. Etter all jobben hadde vi en privattime med Kristina Stokkebroe, latintrener fra Danmark. Hun er så vanvittig flink! Skikkelig #inspo rett og slett. Hun konkurrerer ikke selv lenger, men det hender hun og mannen har show, eller danser for oss på treninger, og det er like bra hver gang!
 

I dag jobbet jeg til 13, og gikk deretter en tur for å handle inn litt nødvendigheter til leiligheten. Men da jeg kom frem til kassa på Europris var plutselig lommeboken min borte! Jeg pleier alltid å ha den i veska så jeg fikk litt smålig panikk. Men så kom jeg på at jeg velta veska mi i morres i mørket, så jeg regnet med at den måtte ha falt ut av da. Og heldigvis lå den på gulvet hjemme. De la bare varene til siden for meg, så var det bare å betale når jeg kom tilbake, bra service.

 

Deretter var det bare å komme seg ned i studio å trene på det vi hadde på timen i går. Lang men fin dag!

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————-
English coming up later!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg