Blue monday ?

Endelig i seng! Mandager er veldig lange dager for meg, med to jobber og dans hele kvelden. Denne mandagen har vært litt blå med tanke på at jeg har hatt en skikkelig hodepine. Men heldigvis klarte jeg å snu dagen etterhvert. Det som alltid hjelper på er god mat! Så på vei til dansestudio fra jobb, var jeg innom REMA og handlet inn litt forskjellig godt. I tillegg hadde jeg spist en god niste jeg hadde pakket med på jobb.

Nyttårsforsettet mitt i år er tross alt å spise mye mer, sunn mat. Dvs være mye flinkere å alltid ha med niste, lage meg skikkelige måltider, og hvis tiden ikke strekker til å lage alt, kjøp en skikkelig middag.

Har du noe nyttårsforsett?

Mer om dette senere, nå er det på tide å legge seg! God natt!

Xoxo
——————————————–
English coming tomorrow

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg