SEVEN//ELLEVEN

Hele denne uken har jeg vært ute av huset grytidlig om morgenen, og ikke kommet hjem før sent på kveld! Som overskriften sier har dagene mine vart fra 7 til 11, derav null blogging… Super kjedelig siden jeg synes det er veldig moro. Men når jeg kommer hjem så sent har jeg ikke krefter til å gjøre annet enn å spise og legge meg.

Men her kommer i alle fall en liten oppsummering av uken som har gått:

 

– TRENINGEN har vært noenlunde slik den pleier, med dans hver dag, samt et par styrkeøkter på treningssenteret. Vi trener mot 4.februar, som både er bursdagen min, og vår første konkurranse i år. Vi har prøvd å få inn to økter om dagen. Enten to økter dans eller en økt styrke og en økt dans. 

 

-JOBBEN tar mye tid, men jeg trives kjempegodt både på Fresh Fitness og på skolen jeg jobber på. Det er veldig å bo alene og å danse, så jeg er avhengig av å få inn så mange timer jobb jeg har mulighet til i uken. 

 

-NYHETENE er vel at Sverre og jeg skal flytte sammen denne måneden, så jeg driver å pakker slik at jeg skal få frakta alt over til den nye leiligheten. Vi flytter sammen med to andre dansere også, så vi blir et koselig dansekollektiv!  
I tillegg skal vi reise til Litauen snart og trene i 3 dager. Jeg gleder meg masse og skal prøve å få tatt mange bilder. 

 

Hva har du gjort denne uken?

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————————————————

All this week I haven´t been at home all day. I´ve been busy from 07.00 in the morning to 23.00 in the evening. That´s why I haven´t had time to blog… So here is a little sum up from this last week:

 

-TRAINING has been going like usual, dance every day and some strengt training at the gym. We are working towards out first competition this year, which is on my birthday 4th of february. We´ve been trying to fit in two sessions per day. Either two sessions dance, or one dance and one gym session. 

 

-WORK is taking up a lot of time, but I really enjoy it. Living on my own, as well as dancing costs a lot of money, so I need to work as much as I possibly can every week.

 

-NEWS of this month – Sverre and I are moving in together, so I am in the middle of packing together all my stuff. We are moving in with two other dancers as well, so we will have a cozy dancer-apartment haha.
Also we are travelling to Lithuania later this month to train there for a few days! I am really looking forward to the trip, and I´ll try to take a lot of photos for you guys.

What have you been doing this week?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg