SMILE FOR ME

Jeg elsker disse nydelige hundene. Disse tre går fritt rundt på gården og er snille som lam alle sammen. Tidligere i år gikk Freia, som var litt “mi” jente bort. De fikk henne da jeg var 5 år, og siden det var jeg regelmessig på gården å besøkte henne og de andre dyrene. Vi hadde liksom et spesielt bånd, så det var veldig trist da hun sovna inn. Men desverre lever de ikke evig her på jorden. Heldigvis har vi disse tre herlige og trøste oss med. Fine Molly, Luna og Bonzo. Bonzo og Molly smilte velvillig inn i kamera, herlig! Luna var derimot ganske distrahert.

 

I dag har jeg fått øvelseskjørt med tanten min, samt hatt familie middag hjemme hos oss. Det er alltid så koslig å samle familien før jeg drar østover igjen. Dette er tross alt siste kvelden min i Haugesund, før ferden bærer på fjellet, hvor jeg skal feire nyttår sammen med Sverre og deler av familien min. Tiden har gått så vanvittig fort!! Men jeg har kost meg gløgg ihjel her hjemme. Jeg har truffet mange av vennene mine, tilbragt tid med familien samt fått tid til å trene og slappe av. 

Hvor skal du feire nyttår i år?

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

I love these beautiful dogs! They walk around the farm all day and spread happiness. Their names are Molly, Luna and Bonzo. And as you can see Bonzo and Molly smiles into the camera, but Luna was a bit preoccupied.

I´ve been doing some driving practice with my aunt today, and also we had a family dinner – very cozy. This is my last day in Haugesund before I leave for the mountains, where I will celebrate New Year with Sverre and some family. The time goes so fast!! But I`ve had a wonderful time here in Haugesund, meeting up with my friends and family, and also getting to workout and relax.

Where will you celebrate New Year´s eve this year?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg