MEMORIES FOR SALE

   
185201457

  
 

Husker dere at jeg skulle ned til trening med en stor koffert her om dagen? Det var fordi jeg skulle ta med meg alle kjolene jeg har til salgs ned til studio.
Jeg har hatt så mange flotte kjoler gjennom mange år med dans, og jeg skulle ønske jeg fortsatt passet inn i alle sammen. Jeg har enda flere en disse også, men de befinner seg hjemme i Haugesund. De er vanvittig flotte, men for øyeblikket befinner de seg desverre kun inne i skapet mitt…

Mitt ønske er at de skal få skinne på dansegulvet snart igjen, og dermed har jeg bestemt meg for å selge dem billig. For det er bedre det, enn at de bare skal henge i skapet mitt. 
 

Jeg synes at det har blitt en litt “dårlig” kultur innen danseverden, ved at alle kun kjøper nye kjoler. Selv har jeg kjøpt brukt mesteparten av gangene. Og hvorfor ikke? Mange av gangene er kjolene kun brukt noen få ganger, men blir solt pga at de enten ikke helt passer, eller på grunn av at noen skifter partner etc. Noen av de kjolene jeg er mest glad i, er kjøpt brukt! Å kjøpe brukt er smart på så mange plan! For det første er det som regel mye billigere, man får gjerne prøvd kjolen først, og man kan se på bilder/video hvordan kjolen ser ut på gulvet pga at den har blitt brukt før.

 

Dessuten er det så vanvittig mye morsommere å se kjolen sin skinne på noen andre, enn å se den henge inne i skapet… Jeg håper at “trenden” snur, og at det blir mer og mer “inn” å kjøpe brukt! Spesielt hos de yngre danserne. Mange av kjolene mine er det årevis siden har blitt brukt, så det er svært få som kjenner dem igjen, dermed kan de bli så godt som nye, på en ny danser. 

Kjolene er knyttet til mange gode minner, og jeg håper at de kan bli en del av gode minner hos noen andre også. 
Ta gjerne kontakt på facebook, mail ([email protected]) eller sms, dersom du er interessert i å kjøpe en kjole av meg, og gi den nytt liv. 
Prisene er satt betraktelig ned, og de er diskuterbare. 

 

Flere bilder finner du på min facebook.

xoxo 

 

 

Do you remember that I was going to training with a large suitcase a few days ago? It was because I was going to bring all the dresses I have for sale down to the studio.
I've had so many great dresses during many years of dancing, and I wish I still fit in all of them. I have even more dresses, but they are at home in Haugesund. They are so beautiful, but for the moment they find themselves unfortunately only inside my closet ...
My wish is that they get to shine on the dance floor soon again, so I've decided to sell them cheap. For it is better that, than that they just going to hang in my closet.
I think that it has become a little "bad" culture in the dance world because everyone just buys new dresses. Although I've bought used most of the time. And why not? Many of the used dresses are only a few times, but are being sold because they either do not quite fit, or because of some change partner etc. Some of the dresses I love the most, purchased second! Buying used is smart on so many levels! Firstly, it is usually much cheaper, you can often try the dress first, and you can see pictures / video how the dress looks on the floor because it has been used before.
Besides, it makes me much happier to see my dress shine on someone else than seeing it hanging inside the closet ... I hope that the "trend" turns, and it becomes more and more "in" to buy second hand dresses! Especially among the younger dancers. Many of my dresses hasn't´t been used in years, so there are very few who recognise them, so they can be as good as new, on a new dancer.
Dresses are associated with many memories and I hope that they can become a part of great memories for someone else as well.
Please contact me on facebook, mail ([email protected]) or sms, if you are interested in buying a dress of mine and give it new life.
Prices are set down considerably and they are debatable.
​More pictures can be found on my Facebook page.
xoxo

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg