OSLO SIGHTSEEING

Da familien var i Oslo var vi egentlig en del på sightseeing. Jeg er egentlig lite kjent i Oslo, så det var veldig morsomt. Vi gikk forbi Deichmanske bibliotek, det norske teatret, historisk museum, regjeringskvartalet og mer. Jeg holder fortsatt på å velge ut bilder fra museet, så det kommer i morgen!

I tillegg til sightseeing var vi å spiste deilig mat, og koste oss sammen. Og selvsagt havnet jeg og Marianne inne på en MAC- butikk haha.

Det var så kosli å ha dem på besøk, og snart skal jeg og Sverre dra hjem til Haugesund en tur også. Da får jeg besøkt både venner og familie. 

Skal dere noe sted i sommer?

 

xoxo

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg