FAMILY FUN

Beklager for at det ikke ble noe blogging denne uken! Det har vært utrolig travelt fra morgen til kveld, men den gode nyheten er at jeg har masse på lager! Under finner dere diverse bilder fra dagen jeg hadde med familien på Tusenfryd.

Det er så hygglig å gjøre noe sammen med dem, spesielt siden jeg ser dem så sjeldent. De kjørte over til Oslo, så fant vi på masse gøy sammen, som det kommer innlegg om senere. 

Før var jeg skikkelig redd for berg-og-dal baner, både fordi jeg har høyeskrekk, og at jeg er skikkelig stressa for å være opp ned. Men etter at jeg ble dratt med opp i et par i tusenfryd for noen år siden. Nå synes jeg selv at jeg er ganske så tøff, haha, selv om det ikke er alle jeg tørr å ta.

Er det flere enn meg som har et par sånne “kommer aldri til å skje” karuseller? 

xoxo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg