LATEST BUYS

Jeg var å besøkte Sverre på jobben hans på Levis, og bestemte meg for å la han finne en bukse til meg som jeg kunne prøve, og den falt jeg skikkelig for! Ca to uker senere måtte jeg bare inn å kjøpe meg den! I tillegg fant jeg en søt topp på H&M som eg synes passa bra til. Nå skal jeg inn tll Oslo og møte familien som kommer kjørende over, jippi! Jeg har buksa på meg i dag og skal passe på å få tatt noen bilder av den! 

 

Nå må jeg pakke litt til før det bærer ned til toget… blir jo aldri ferdig å pakke! haha, venter fortsatt på en del som tørker og.

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg