NAIL INSPO

EM nærmer seg med stormskritt, og som dere helt sikkert har fått med dere er det mer enn dansingen som teller(desverre). Dansing er en veldig estetisk sport, og til og med neglene er en viktig detalj! Jeg synes egentlig det er kjempegøy å fikse negler og slikt, så jeg klager ikke!
(Det som er dumt med dansing er at det dommerne strengt tatt kan velge etter smak og behag, hvertfall i de første rundene, og det kan ha mye med politikk om man kommer videre eller ikke.)    
Men ja, detaljer! Så fremover tenkte jeg at jeg skulle ta med tid til å lage nye negler til EM! Over har jeg funnet mange flotte “stiletto nails” fra Pinterest, som jeg tenker å ha på EM. Jeg har enda ikke helt bestemt meg for farger eller design, men jeg må lage noen som matcher kjolen min, som er turkis.

I tillegg til dette tenkte jeg at jeg skulle finne litt inspirasjon til en ny makeup og kanskje hår-look. Vi får se hva jeg finner på, men jeg håper å se veldig gjennomført ut, slik at det hvertfall ikke er noe annet enn dansingen å bedømme meg på!

 

Er dere sånn som meg som elsker detaljer?

 

xoxo

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg