NERO DANCE

I dag var det duket for norgesserie nr 2 på NERO dans. Vi er relativt fornøyde med dansingen vår, spesielt siden oppkjøringen ble som den ble.


BRAIDS BY CÈLINE GRAASVOLL // EM couture dress // Makeup by me

 Kledd i min vakre kjole fra EM couture, føler jeg meg flott på gulvet. I tillegg er den skikkelig behagelig faktisk! 
Vi nådde målet om 3.plass std, og håper at vi finner noe 2-ere og 1-ene i dommerenes bedømming 🙂 Får se når de legges ut.

I morgen er det tidlig opp for å bli bedømt med det nye såkalte 2.1 systemet. Så jeg må opp 7! 

For øyeblikket spiser jeg taco og ser film med en av mine herlige veninner Hedda. Deilig! 

 

xoxo

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg