FAMILY BIRTHDAY CELEBRATION

En helg hjemme i Haugesund slår aldri feil! Og akkurat denne helgen brukte vi sjansen til å feire min 22års dag (som egentlig er i morgen). Det var et herlig familieselskap hjemme hos oss med masse deilig mat og dessert, og ikke minst utrolig godt selskap! Under finner dere et lite bildedryss:                                    
Vi var vel 20 stykker her faktisk. Jeg er så glad for at jeg har så stor og sammensveiset familie, sånn har det liksom alltid vært, og vi blir fort mange når det er en feiring av noe slag. Men dette er jo liksom helt vanlig for meg, og jeg elsker at det er sånn. Fullt hus, mye latter og mange gode samtaler. Denne gangen var jeg ekstra heldig og hadde med meg Sverre hjem også, det er alltid koslig. Og på toppen av dette kom også min kjære venninne Lisa på besøk!

En av Sverres nyeste hobbier er forresten “photo bombing” haha:
(Har typ 3 bilder med han i bakgrunn, se ett under til venstre)

Alt i alt en super duper helg så langt. Har heldigvis litt av dagen i dag også før der bærer tilbake til østlandet. En helg hjemme går jo sååå fort, er jo bare en hel dag hjemme. Men denne helgen fikk vi tidlig fly ned og sent fly hjem, så da får vi mest mulig ut av det!

I dag skal jeg rett og slett pakke, slappe av, treffe litt mer familie og til slutt dra tilbake til Oslo.

Ønsker deg en riktig fin søndag!

xoxo

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg