VI LAGER SOMMERPLANER

Det er ingen tvil om at denne sommeren blir veldig annerledes, men jeg tror likevel den blir veldig fin. Vi skal bruke sommeren på ting vi ellers aldri får tid til. Vanligvis går sommeren med til treningsleirer i utland samt noen konkurranser, men de blir det jo ikke akuratt noe av i år. Det blir selvsagt masse dansing og trening i sommer, men vi planlegger å gjennomføre noe vi har hatt lyst til i flere år, nemlig en roadtrip i Norge!

Jeg kommer jo fra Haugesund, men jeg kjører veldig sjelden for å komme dit, det tar tross alt mellom 6 og 9 timer å kjøre dit. Men det er en veldig vakker tur! Vi pleier jo vanligvis, de få gangene vi kjører, å ta det så ganske fort og effektivt ettersom det alltid er noe å rekke, men denne gangen vil vi ta det over flere dager.

Norge har sååå mange fantastiske steder å  by på og jeg har lyst å oppleve mer. Vi tenker å kjøre en vei ned og en annen vei tilbake for å oppleve mest mulig. Selvsagt med en uke eller to i Haugesund i mellom.

Jeg har spesielt lyst å oppleve masse flott natur, men også gamle flotte bygg, og generelt litt sånne nasjonalromantiske steder!
Jeg har allerede begynt å planlegge, og spørre rundt hvilke steder vi burde få med oss på veien, men om du har et sted du synes vi burde besøke på veien, vær så snill å legg igjen et tips i kommentarfeltet. Vi er enda i planleggingsfasen, men krysser fingrene for at alt går i orden og at vi endelig får oppfylt denne lille drømmen vår.

Liker du roadtrips?

 

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg