FORBEREDT TIL NM?

Heisann dere! Denne uken går virkelig unna, på mandag var vi i Litauen og nå er det plutselig bare en dag til vi reiser til Bergen for å danse NM. Vi har hatt to dager med helt super trening her hjemme med gjestetrener, Lasse Ødegaard og føler oss skikkelig forberedt! Jeg var tidligere litt stressa for om jeg skulle føle meg klar. Det har liksom skjedd så mye i det siste, men nå føler jeg meg endelig ovenpå!


Vi har en konkurranse i beina fra Kaunas, trening i Kaunas, og timer her i Norge, og det føles ut som kroppen henger godt med, og endelig også hodet. Min nye latinkjole er ferdig, standard kjolen er vasket etter helgens konkurranse og hårfrisyren er planlagt. Og alt som er gjort er så deilig!
Så nå gjenstår det kun en dag med jobb og trening igjen før vi reiser til Bergen. Fredag går bare med til reising og forberedelser som å fikse håret o.l. Gleder meg til morgendagens siste trening og til å pakke baggen til Bergen. Elsker mesterskap og gleder meg MAX til NM!!!

Håper dere vil følge meg gjennom helgen, både her og på Instagram @ronjaostensvik.

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg