EN SPILELØS SOMMER I MØTE

Reklame | Hunkemöller

De siste årene, spesielt gjennom lockdown gikk jeg virkelig gjennom klærne mine! Jeg kjøpte meg en rydde-bok og gikk nøye gjennom alt i skapet. Det jeg kvittet meg med var klær som ikke passet, klær som ikke var komfortable og klær som jeg ikke får lyst til å ta på meg, rett og slett!

En av kategoriene det røk mye på var undertøy. Flere enn meg som har alt for mye undertøy som egentlig ikke er behagelig? For eksempel en BH som kanskje er fin, så du beholder den, men den er og forblir i skapet til enhver tid? En BH der spilen stikker, men den er fin så du bruker den iblant men angrer hver gang? Mitt mål er å kun ha klær/undertøy som jeg har lyst å ta på meg, ha et skap der jeg har oversikt over det jeg har, og ikke minst at klærne mine skal være komfortable!

I skrivende stund er det faktisk årevis siden jeg har brukt BHer med spiler for eksempel! Rett og slett fordi de stort ofte er ubehagelige. Spesielt for meg som danser, er mye i aktivitet og beveger meg mye er jeg opptatt av undertøy som støtter uten å klemme.

I den forbindelse har jeg nå fyllt opp litt i undertøy skuffen med nytt, behagelig, og ikke minst fint undertøy, alt sammen fra det spileløse utvalget fra Hunkemöller!

BHene jeg har handlet har jeg valgt ut til ulike formål og etter ulike kriterier, og her ser dere den jeg har valgt ut spesielt på grunn av ryggen! Det en en BH uten spiler som er super myk og behagelig, samt at den har uttagbare puter/kopper i.
Den flotte BHen over heter “Rose sømløs bralette.”
Men det er ikke den eneste BH uten bøyle du finner hos dem! Under ser dere en Blonde bh uten spiler som jeg kjøpte meg i både sort og hvit!

Bhen på bildet heter Rose halter bralette”

Denne er så vakker på, og kommer definitivt også til å bli brukt som en topp på varme sommerdager. Super lekker, og praktisk med den veldig åpne ryggen om man har topper som også er åpne i ryggen for eksempel!

Og den siste bhen uten spiler jeg kjøpte måtte jeg rett og slett ha på grunn av det vanvittig kule designet, og de rå detaljene, bare se på det her!
Bhen på bildet heter “bralette Joanna”

Men da jeg var innom Hunkemöller fant jeg dessuten de to fineste bikiniene jeg har sett på lenge! En bikini er super fresh, leken og super “sommer”! Den andre er mer nøytral i fargen, men med super lekre detaljer og kult snitt!

Hunkemöller kjører på med ulike rabattkoder og kampanjer så ta deg en tur innom nettbutikken eller en butikk for å se etter nye spileløse favoritter!

-Ronja

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg