EASTER SUMMARY


For en fantastisk påske dette har vært!  Det har vært nydelig vær hver eneste dag, og jeg har ikke annet enn kost meg! Jeg tilbragte som sagt ferien i hjembyen min Haugesund, og jeg tenkte jeg skulle dele litt hva jeg har drevet med.

Over ser dere noen bilder mamma tok av meg på Kvalen fyr. Vi gikk en lang, herlig tur, og fikk se en nydelig solnedgang og tatt noen flotte bilder!

Under ser dere mange bilder, og de er fra mange koselige stunder! Og her kommer en liten oppsummering fra ferien!

På onsdag gikk jeg en lang og deilig tur med med gode venn, og tidligere dansepartner Haakon. Det var super koslig, og veldig hyggelig å tilbringe mer tid sammen. Etter en lang og tur tur og samtale, dro jeg en liten tur på senteret med mamma. Der fant vi et nyydelig sommer-sett som jeg gleder meg masse til å bruke nå som været begynner å bli så fint!

 

På torsdag var vi først på besøk hos min mormor hvor vi spise verdens beste lapkaus, og deretter dro vi videre inn på familie-gården. Der fikk vi kaffe og kaker, og vi fikk kose med lammene, som dere kan se bilder fra i forrige post.

På fredag startet jeg dagen hos min kjære venninne Lisa. Vi koste oss ute i solen og bare prata og slappa av. Det var strålende sol, så vi lå rett og slett ute og sola oss. Herlig! Og plutselig fant Lisa frem en presang – en bursdagspresang! Haha. Herlighet, jeg hadde bursdag 4.februar, og Lisa (som bor i Haugesund) har jo ikke truffet meg siden jul, nei hun hadde ikke tenkt å ikke gi meg gave. Jeg hadde ikke engang tenkt over det, men plutselig sitter jeg her med en nydelig topp, nye ødedobber og diverse kos! Tusen takk til Lisa!
Fredagen fortsatte med middag hos oss med diverse familie på besøk. – Super koslig!
Og til slutt gikk jeg en lang og god tur med enda en herlig venninne, nemlig Siri. Vi gikk ca 1 mil, så det var en herlig forfriskende og så koslig å catche up litt med henne også.

På lørdag var det duket for en liten fjelltur! Eller, planen var at den ikke skulle være så lang, men vi endte opp med å gå oss “vill” i den forstand at vi ikke fant frem til den fjelltoppen vi skulle, og dermed endte med å vandre rundt i skog, mark, myr, og kratt i 3 timer før vi endelig nådde toppen haha! Men, det var verdt det, og også den dagen fikk jeg inn ca 1 mil! Under ser dere bilder fra toppen i midten.

På søndag var jaggu ferien hjemme over, og det var på tide og reise hjem til østlandet igjen. På en side er det alltid trist å dra, men på en annen side hadde jeg jo en på østlandet som det var godt å komme hjem til også!

I løpet av ferien har jeg også gjort mye gøy innimellom tingene jeg har nevnt over. Det jeg har satt aller mest pris på er såpass mye tid med familien og vennene mine. Men i tillegg har jeg fått drevet med litt andre ting, blandt annet litt sminke som du kan se på bilder under.

Og bare en liten kommentar – er det ikke syykt hvor forskjellig håret mitt ser ut i forskjellig lys??

Til slutt vil jeg gi dere noen film/serie tips! Jeg har sett følgende serien/filmer i påsken, og disse anbefaler jeg såååå mye.

1) The Act. Basert på en sann historie…  Har ikke sett den ferdig enda, men so far so good!!

2) I Tonya. Også basert på en sann historie. Det synes jeg alltid er veldig spennende! Så om det også er noe som du synes er interessant, så må du se denne.

3) Game Of Thrones. Trenger jeg egentlig å si noe mer? Denne serien er amazing, og jeg gleder meg ihjel til resten av denne sesongen!

4) Quicksand. Påskens store tv-høydepunkt. For en absolutt helt fantastisk serie. Jeg har faktisk sett den 2 ganger i påsken. En gang i Haugesund, og en gang her med Sverre. Denne MÅ dere se. Fantastisk skuespill. Utrolig spennende og gripende. Denne traff meg!!

Jeg håper du har hatt en like flott påske som meg, og at du har fått noen gode film/serie tips av meg!

Nå er vi tilbake i hverdagen, og det er også en god følelse!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg