WORLD CHAMPIONSHIP // THE LOOK

Reklame | KAN Frisører. The Skin Frogner


        En stor takk til sponsorer Sara hos KAN Frisør for hårfarge, og The Skin Frogner for spraytan!

En ny konkurranse – en ny look! Denne gangen var det selveste VM som sto for tur, så det var viktig å ha en fin look. Nå er jeg absolutt ingen hår eller makeup artist, men jeg må si meg ganske fornøyd med denne looken, både hår og sminke. Jeg fikset håret kvelden før og sov med det, og fikset selvsagt sminken samme morgenen. Jeg synes det er ganske morsomt å prøve meg litt frem, samtidig som jeg har noen ting som jeg synes funker bra som jeg pleier å gjøre hver gang. Øvelse gjør mester og jeg gleder meg til å øve mer! Jeg prøvde faktisk noe ganske så nytt med håret og, og jeg følte at jeg lykkes ganske bra! Det var ganske mange detaljer i dotten, så jeg følte det var fint med liv i den.

Neste konkurranse blir Christmas Dance Festival her i Norge, noe som vi gleder oss veldig til! Så da blir det ny frisyre og ny makeup-look! Du kan se alt jeg lager av hår og sminke på en av mine Instagram brukere @made.by.ronjaostensvik.

Hva synes du om looken?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg