BOUND FOR VIENNA

Nå sitter vi på flyplassen i Oslo og er klare for avgang til Wien! Sverre har vært i Wien før, men det er faktisk min første gang, så jeg gleder meg litt ekstra!
I dag har vi ikke noe annet vi skal gjøre enn å gjøre alt klart til morgendagen, som innebærer å henge opp alt av dansetøy, og muligens fikse håret mitt i kveld. Men dette tar heldigvis ikke hele dagen, så jeg gleder meg til å gå rundt å se i Wien. Jeg har store planer om å lage en liten vlog fra turen også, så jeg håper jeg får tid til det. Når vi kommer frem skal vi møte Sasha, en danser som vi faktisk bodde et år sammen med, da han bodde i Norge, og vi tre skal da ta for oss en liten runde sightseeing – det blir super kosli!

(Inspo bilder fra Google)

Jeg skal prøve å få ut enda et innlegg i kveld, for jeg har så mye spennende jeg vil dele med dere som jeg har ganske klart men må skrive ferdig, men det kommer litt an på hvor lenge vi et ute på sightseeing i dag. Uansett, nå er det straks tid for boarding, så jeg får komme meg avgårde!

Blogges fra Wien!

xoxo

4 kommentarer

Siste innlegg