THE BRIGHT WHITE

Reklame | Kjeller Tannhelse

Den siste tiden har vi vært så heldige å få prøve tannbleking fra vår sponsor Kjeller Tannhelse. Jeg har alltid hatt lyst å bleke tennene, men aldri helt “turt”. Men nå som vi fikk spesiallaga skinner til våre tenner, veiledning, samt et produkt som er godkjent fra tannleger.

Jeg har ikke prøvd noen andre former for tannbleking så jeg har ikke noe å sammenligne med sånn sett, men en ting jeg vil si, som jeg synes var veldig fint var nettopp det at vi fikk egne skinner. Det som er greia med en del andre bleke-sett er jo at det er veldig generelle skinner, så det er lettere at blekemiddelet havner på tannkjøttet, og man kan risikere å få blekeskader der.

Jeg synes blekingen fra Opalescence har vært veldig lett å bruke, og vi har hatt en veldig oversiktlig “oppskrift” å følge. Og når man får så god både sjekk før, forklaring og oppfølging fra Kjeller Tannhelse kan man jo ikke føle seg annet enn trygg!

Nå har vi brukt det om nettene i ca 2 uker, og vi ser resultater! Jeg skal se om jeg kan finne et bra før og etter bilde å legge ut etterhvert!

 

Vi er i alle fall fornøyde og ønsker å gi en stor takk til Kjeller Tannhelse som sponser oss med dette, og gjør at vi har et flott smil både til hverdags og på dansegulvet!

Har du prøvd tannbleking før?

xoxo

 

Lately we have been so lucky to try out Opalescence tooth whitening systems sponsored by Kjeller Tannhelse. They have provided us with guidance and good equipment which have made the whitening prossess quite easy for us! We have been bleaching at night for about two weeks, and we are happy! I will look for a good before and after picture to post here soon!
We want to give a big thanks to Kjeller Tannhelse for helping us getting the perfect smile!

Have you tried it before?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg