LAST DAYS OF AUTUMN

Reklame | Miss Nailed It. KAN frisører

                         PHOTOS BY ANN-TORILL RIKSTAD // NAILS BY @MISS.NAILED.IT

Føles ut som det var nettopp at jeg begynte å savne de varme sommerdagene (noe jeg fortsatt gjør!), men nå er det vinteren som plutselig kommer rett rundt hjørnet.. Temperaturene blir kaldere og kaldere, så jeg benytett sjansen å bruke denne høstkåpen igjen før det er for sent! Jeg var så heldig at jeg fikk med meg min amaaaaazing negletekniker og venninne Ann-Torill med meg for å ta noen bilder. Jeg digger photoshoots og skulle gjerne gjort enda flere! Dessuten ønsker jeg å ta et fotokurs og redigeringskurs! Nå om dagen er så godt som ingen (blandt annet ingen av disse) redigert i det hele tatt. Jeg føler sjeldent et stort behov for å redigere bildene mine, men jeg skulle ønske jeg kunne litt triks, spesielt med tanke på farger og lys!

 

Fra en ting til en annen, i dag skal jeg eeeendelig til frisøren igjen, wihuuu! Jeg har gledet meg såå mye, men hatt så dårlig tid, så det har ikke blitt før nå. Men jaja, den som venter, venter ikke forjeves! Apropos så må jeg egentlig komme meg avgårde, men jeg har masse blogginnlegg jeg gleder meg til å dele med dere de neste dagene, så følg med fremover!

 

xoxo

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg