LOTUS FLOWER IN SHANGHAI

Reklame | Miss Nailed It

Nå leste du sikker overskriften å bare…”Hva? Hva har dette med negler å gjøre?” Jo! Fargen på neglene mine heter nemdlig det! Synes Faby har så morsomme navn på neglelakkene sine! Dessuten likte jeg fargen veldig godt.

Nå er vi inne i en liten periode uten konkurranser, så vi bestemte oss for å lage noen relativt enkle negler, som passer til høsten! Dessuten matcher de mot de lilla tonene i håret mitt – elsk!

Jeg digger også å ha litt kontraster, for da går jeg aldri lei! Forrige gang var det en mer naturlig look med stener, noen ganger er det flerfarget, og nå er det en farge på alt. Og jeg skal love deg – forandring fryder!! Personlig blir jeg litt lei om jeg har det samme for lenge, så det at hun er så kreativ som hun er passer meg utmerket! Elsker negler som er over the top, og elsker negler som er mer minimalistiske – fordi de utfyller hverandre. Noen ganger føler jeg meg “extra” , andre ganger føler jeg for mer low-key, nøytrale negler. Og Ann-Torill leser tankene mine og nailer det hver . eneste . gang!

Vi har nemlig et VM som kommer rett rundt hjørnet, og til da ville @miss.nailed.it diske opp med et nytt sett negler, så det blir veldig spennende! Men hun sørget selvføleglig for at neglene mine så smashing ut i mellomtiden også.

NAILS BY @MISS.NAILED.IT // PHOTOS BY ANN-TORILL // #SPONSET

I dag skal lørdagen både utnyttes og nytes!  Først og fremst skal vi være hjemme, og deretter bærer det ut dørene. Vi skal trene, og vi skal gjøre noen ærend og oppgaver.

Når vi har en sånn dag når vi strengt tatt ikke skal gjøre noe, er det nesten litt vanskelig å bestemme seg for hva man skal finne på…Er liksom så mye jeg vil gjøre nå som jeg har litt fritid! Men som sagt blir det prioritert litt arbeid her hjemme og trening, og utover det får vi se hva dagen bringer frem til vi er plantet på sofaen 19:30 for å se “Skal Vi Danse” såklart!

 

Hva pleier du å gjøre på lørdager?

 

xoxo

 

You probably read the headline and was like “What? What does this have to do with nails?” Well I´ll tell you – it is actually the name of the beautiful nail colour I am wearing. @Miss.nailed.it made me these simple, yet stunning nails for me to match the end of autumn and my hair colour!
We have some weeks before the World Championship, and before that she wants to make me a new set of nails, but she made sure that my nails look amazing in the meantime as well.

I am really loving the contrasts of having over the top nails and then some more natural, simple nails. She always makes me something that matches my personality as well as my dresses. And this time I am not wearing any dresses, so she could just make something that was “me”. Simple, rich, autumn colour. #love.

Now it is time to enjoy this saturday with some training, housework and more!

What do you like to do during the weekend?

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg