LOOKING BACK ON WARMER DAYS

Ai det var tider det…vandre rundt i Praha i herlig vær og bare tusle rundt! Her i Norge har det vært ganske surt vær i det siste… Jeg er jo en skikelig frysepinne så jeg har funnet frem både ullgensere, vinterjakke og vintersko allerede! Hvem vet hva jeg skal gjøre når vinteren faktisk skikkelig slår inn? Yikes…

Også i dag er det skikkelig kaldt!! Det var faktisk 5 minusgrader da jeg kjørte til jobb…

Uansett!, etter noen timer på jobb dro jeg til studio for å undervise et par timer. Etter det var det en liten middag hjemme før det bar ned i studio igjen. Så nå sitter jeg i studio og skal straks skifte og varme opp til latin trening!

 

Liker du når det begynner å bli kaldt?

 

Ønsker deg en fin kveld videre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg