TRAINING WEEKEND // SASHA MELNIKOV


 

Denne helgen hadde vi treningshelg med Sasha Melnikov. Han er en russisk standard trener som vi har kjent i ganske mange år. Vi ser ham på diverse camper, men vi får han også til klubben et par ganger ganger i året, og det er hyggelig!
 

Vi hadde timer på fredag og lørdag, så helgen har egentlig bare tråkket avgårde, og i dag har vi hatt egentrening. Det har vært en slitsom, men morsom helg! Mye informasjon, så vi har nok å trene på fremover.

I morgen er jo jammenmeg ferien over også så da er det fullt kjør med både jobb, kurser osv! Nå sitter jeg med bøkene mine og planlegger ukene som kommer. Det kommer til å bli mega travelt omg haha, men forhåpentligvis vedlig gøy. Jeg skal legge ut timeplanene mine etterhvert. Nå gjelder det bare å planlegge så godt som overhodet mulig sånn at jeg går forbredt inn i uken. Bilen vår har nemlig takket for seg, så nå må jeg busse overalt. Og fra Gjerdrum er ikke det verdens enkleste greie… På morgenkvisten må jeg for eksempel opp før 6 og ta hele 3 busser og bruke over 1 time og 15 minutter til jobb, i stedet for 30 min, så jeg kan ikke si at jeg gleder meg til det haha. Det er jo selvsagt et luksusproblem, men det er bare så vanvittig upraktisk og tungvindt i en så travel hverdag.

 

Nå er det på tide med litt kvelds, og deretter er det bare å komme seg i seng!

xoxo

 

This weekend we had a training weekend with Sasha Melnikov. The weekend has just flown off. We had a great time and we have a lot of information to work on! We had lessons on Friday and Saturday, and today we practiced on our own. So we had a very active and nice weekend.
Now I am having some supper and planning the next week. It will be super busy, but hopefully also a lot of fun! I will post more about that later.

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg