MUST HAVES

I dette innlegget tenkte jeg at jeg skulle ta for meg et par ting jeg alltid må ha med meg på en treningshelg. Vi har nettopp hatt en treningshelg med våre hovedtrenere, og allerede neste helg har vi en ny en! Så her kommer mine tips:

Treningsklær og dansesko , er naturligvis ting nummer 1. Det sier seg selv at man må ha med noe å trene i, så dette skal jeg ikke så så mye mer om enn at man må huske å ha med seg nok! Skikkelig  kjipt å måtte gå rundt i svette klær, så ta med nok skift!

Komfortable klær og sko til pausene. Spesielt om man har mange/lange pauser er det godt å kunne skifte til noe behagelig. Min favoritt er ei skikkelig god joggebukse, tøfler og en oversized genser/jakke som er lun og god.

Mat / Drikke / Snacks er et must must must. Uten mat og drikke duger helten ikke! Jeg er het avhengig av å ha med meg mat og snacks. Man trenger energi og næring. Dansing er en idrett, så man trenger påfyll!
 

– Hårbørste og strikker er alltid lurt å ha med. Etter en god danseøkt kan håret bli et skikkelig rot, spesielt om man har det ganske løst. Jeg liker å ha minst to strikker sånn at jeg kan sette noe av det opp og flette resten. Jeg liker best å ha håret godt vekk fra ansiktet når jeg skal trene.

Deo / perfyme er også veldig lurt. Som sagt driver vi med trening, så man blir svett!!
 

Dette er de tingene som kan avgjøre om en treningshelg blir perfekt eller ikke. Når alt rundt dansingen er tilrettelagt er det mye lettere å kun fokusere på dansingen! Dessuten er det fint å ha det hyggelig mens man er i studio i helgene, og til syvende og sist er det litt opp til seg selv hvor fint man får det.
Har jeg veldig lange pauser pleier jeg også å ta med meg pc eller lignende så jeg kan slappe av med litt serie eller ligende.

Har du noen “must haves”?

xoxo

 

In this post I taught I would write a bit about my  “must haves” when I have a training weekend. We just finished a training weekend, and we have another one already next weekend. So here are my tips:

Enough training clothes. Not very nice if you are very sweaty if you can´t  change clothes, so bring plenty!

Comfortable clothes and shoes for the breaks. My favorites is a pair of sweat pants, slippers and a nice oversize, warm sweater.

-Food, drink and snacks. No good training weekend without enough food and drinks. You need to refuel!! Bring something healthy and also some snacks for the smaller breaks.

-Hairbrush and hairbands. I prefer having my hair braided and away from my face. So I always bring multiple hair bands.

-Deo and perfume. Dancing is a sport, and you will get sweaty!


So, these are a few of the things I always bring. Without them a training weekend is just not the same. And if everything besides the dancing is taken care of it is much easier to focus on the dancing.
Do you have any more must haves?

xoxo


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg