PRAGUE SNAPSHOTS

PICTURES BY SVERRE & MYSELF

 

Det er allerede en uke siden vi var i Praha, og jeg må si det var deilig å oppleve litt sommer igjen! Det var varmt og godt og såå vakkert som dere kan se på bildene over. Mange flotte bygg som jeg setter svært stor pris på hehe. Vi dro til det man nesten kan kalle en egen bydel, der slottet ligger. Man måtte faktisk gjennom en sikkerhets sjekk for å i det hele tatt komme inn.

 

Vi tusla rundt rundt halve dagen og fikk se mange flott bygg, flott utsikt og god stemning! Jeg må si at Praha er en av de fineste byene jeg har vært i. Mye fint å se! Så dette er definitivt et sted jeg kunne tenke meg å reise igjen!

Har du vært i Praha?

xoxo

 

It has already been a week since we went to Prague, and I must say it was really nice to have a day of summer again! It was warm, sunny and beautiful as you can see above! It was a really beautiful city which I would like to visit again. As you can see on the pictures it was so many nice buildings, views and more!
We walked around the city for half a day and really enjoyed it!

Have you been to Prague?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg