ALMOST READY TO LEAVE

I morgen er det avreise til Praha – wii! Og det nærmer seg klart til å dra. Men det gjenstår fortsatt litt ting og tang, deriblandt å pakke ferdig. Og før jeg kan gjøre det må jeg vaske litt klær og lufte litt kjoler og sko. Og før jeg kan gjøre det gjenstår det et kurs jeg skal ha og en latin trening i kveld!

Nå sitter jeg å skal gjøre litt kontorarbeid før det bærer avgårde til kurset.

xoxo

Tomorrow we are heading off to Prague to compete – yay! And I am getting ready to head off. But a few things remain before I am ready for takeoff. Among more stuff, I need to finish packing haha! But before I can do that, I need to do some laundry and stuff, but first of all I have am teaching a group lesson and I have one last latin practice myself as well this evening.

Right now I am doing some office work before I head off to the lesson I am teaching! More from our trip later!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg