MY SCHEDULE

Denne uken her har vært  begynnelsen på en skikkelig travel høst!! Jeg er allerede i slutten av uka og ting bare suser avgårde. Derfor tenkte jeg at jeg skulle dele litt av ukeplanen min med dere slik at dere kan se hva jeg faktisk driver på med haha. Her er denne uken kort fortalt:

 

MANDAG:
– 07:30-14:00 Jobb
– 16:00-16:45 Privattime
– 17:30-18:15 Barnekurs (jobb)
– 19:00 – 21:00  Fellestrening

TIRSDAG:
– 07:30-14:00 Jobb
– 14:30-16:30 Egentrening
– 18:00-18:45 Barnekurs (jobb)
– 19:15-20:15 Styrketrening

ONSDAG:
– 07:30-12:00 Jobb
– 12:30-14:30 Egentrening
– 15:26 Togreise
– 18:00-19:30 Dasnsekurs (jobb)
– 20:08 Hjemreise

TORSDAG:
– 07:30-14:00 Jobb
– 14:15 Kiropraktor
– 17:30 Dansekurs (jobb)
– 19:00-21:00 Fellestrening
– Pakke

FREDAG:
– 07:30 Jobb
– Pakke ferdig / dra til flyplassen
– 17:00 Fly
– 18:30 Fikse dansehår
– 21:00 Fikse mitt eget dansehår + andre konkurranseforbredelser.

LØRDAG:
– Norgesserie 3! (Konkurranse)

SØNDAG:
– 11:00 Hjemreise
– Pakke ut / planlagge ny uke.

 

Som dere kan se jobber jeg hver dag både om morgenen og noen gansker med kurs på kveldene. Jeg har faktisk hele 5 kurs i uken for barn og unge! Mellom all jobbingen prøver vi å få trena så mye som mulig, men vi må også passe på å få slappa litt av – noe som er mye vanskeligere enn det høres ut! Denne uken har jeg sovet rundt 6 timer per natt, noe som er for lite for meg. Jeg føler meg sjeldent uthvilt med mindre jeg får 8 timer søvn.  Så denne uken har jeg gått litt på reservekrefter spesielt siden hosten og forkjølelsen fortsatt henger godt i. Hverdagen er jo en evig kamp for å tjene penger / bli en bedre danser / ha egentid og tid til hverandre.

Misforstå meg rett – jeg trives veldig godt i hverdagen min og synes alt jeg driver på med er veldig gøy. Men likevel er det bare så og så mye man tåler, og jeg blir ofte veldig sliten. For denne timeplanen resulterer i at jeg som regel hver dag er ute av huset før 07:00 og ikke er hjemme igjen før etter 22:00. Det vil si at alt av mat og avslapning må skje et annet sted. Og det er virkelig såå vanskelig å få i seg nok mat – hvertfall på budjsett haha. Jeg prøver alltid å ta med meg så mye som mulig hjemmefra, men det er sjelden nok. Og skal man ha varm mat er man avhengig av en måte og varme det opp på og evt et kjøleskap for oppbevaring.

 

Det er som der kanskje skjønner er det mye som skjer og travle dager! Vi liker det, men selvsagt er det enormt krevende, og jeg skulle av og til ønske vi hadde mer tid til å trene og danse…. Men man trenger definitivt midler for å drive med dette + ha et “vanlig” liv, så man må jobbe også.

Nå sitter jeg på hotellet i Bergen og har nettopp danset norgesserie – mer om det senere!

xoxo

English is coming soon.
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg