NAIL MAGIC

Reklame | Miss Nailed It

En ny konkurranse er rett rundt hjørnet og neglene mine må selvsagt være klare! En utfording som Miss Nailed It tar på strak arm. Jeg dro innom henne etter jobb fredag forrige uke for å få en ny look til helgens kommende konkurranse.

Nå har Ann-Torill aka @miss.nailed.it flyttet enda nærmere meg, så jeg er sååå heldig som har henne nesten rett ved jobben min. Det er så sinnsykt koslig, og gjør det så mye lettere å bare stikke innom en tur også. Så her om dagen ble vi invitert på deilig hjemmelaget eplekake og kos – snakk om hyggelig dame da!!! I tillegg har vi hjulpet dem littegrann med oppussing på kjøkkenet. Både hun og mannen er så herlige, så vi har virkelig funnet oss noen gode venner.

And back to the naaaails: Jeg vet som vanlig ikke hva hun skal lage, så jeg sitter å følger med i spenning mens hun lager. Her er et bilde etter hun har tatt på farge lakk. Og jeg trodde kanskje det skulle blie seende noenlunde sånn her ut:

Men så tryller hun frem både steiner, tusj og tre typer chrome og tryller frem det her!!:

Omg eeeeellllsssk. Passer perfekt til både den blå, grønne og sorte kjolen jeg har, så her kan jeg ta på meg det jeg vil! Hun er alltid så flink til å ha kjolene mine i bakhodet når hun fikser neglene mine!

Som alltid er jeg superfornøyd og elsker å se på disse neglene. De skinner jo i alle mulige farger. Dessuten digger jeg “signaturen” til @miss.nailed.it som er leopard mønsteret. At jeg skulle treffe på den ene negleteknikeren som elsker leopard mønster like mye som meg er jo helt sykt haha, digger det!

 

Hvilken hånd likte du best? Den med en grønn eller en blå finger?

 

xoxo

 

A new competition is right around the corner and my nails have to be ready! That is a challange @Miss.nailed.it takes easily. I went to her last friday after work and had a lovely time and came out with awesome nails! And another big plus – she has moved super close to where I work, so I can easily visit her more often now. Last weekend we were invited over for apple cake and ice cream – I mean…Yuummm. Both her and her boyfriend Ivan is so nice, and we have really met people that will stay our friends.

The nails that I got this time is so cool! They shine in so many colours and they fit every dress. She always keeps that in mind when she is making my nails. She used three different types of chrome, stones and the awesome drawings of leopard pattern – which is kind of her signature. Love it.

 

Which hand is your favorite?

xoxo

6 kommentarer

Siste innlegg