AUTUMN LOOK // BY KAN HAIRDRESSERS

Reklame | KAN frisører

Nå er høsten her og det var på tide å freshe opp looken! På bildet over kan dere se hårfargen min før jeg farget det. På bildet har jeg farge i røttene, men på lengden er det ikke gjort noe enda. Jeg var super fornøyd med fargen min forrige gang også, men selvsagt blir den litt utvaska/falmet over tid. Spesielt på sommeren i sola, og med all stylingen til konkurranser. Jeg har heldigvis god fargebevarende shampoo og balsam som jeg har kjøpt selv hos KAN frisører, sånn at fargen skal holde seg fresh så lenge som overhodet mulig. Synes egentlig fargen har hodlt seg relativt bra siden det er lenge siden jeg var hos frisøren sist, så det største “problemet” var egentlig etterveksten. Men på toppen av dette ønsket meg meg en litt annen look denne gangen!

Frisøren min Sara er kjempeflink på både farge og klipp og sammen fant vi en rød farge som gikk mer mot lilla enn orange, som vi bestemte oss for å gå for! Jeg har egentlig veldig lyst å klippe meg kort (ove skuldrene) noe Sara også tenkte kunne bli veldig kult, men vi bestemte oss for å beholde litt lengde pga dansingen. Man må ha litt lengde for å kunne lage dansehår, og jeg er ikke helt gira på å bruke extentions eller noe helt enda i alle fall. Uansett klippet vi bort alt det som var slitt og jeg endte opp med en deilig lengde! Og ikke minst hårfarge!

Jeg Eeeellllllsssskkkeeeerrr denne hårfargen. Jeg var litt redd for at det skulle bli for mørkt, eller for lilla, men det ble helt perfekt! Sara har et veldig godt øye for farger. Og jeg synes denne fargen passer veldig godt nå som vi går mot kaldere tider. En skikkelig vakker høstfarge!

Er litt vanskleig å få frem på bildene hvor vakker og dyp fargen egentlig er, men her er i alle fall noen eksempler i forskjellig lys:

                           

Denne gangen brukte Sara et par deilige produkter fra BALMAIN når hun stylet håret mitt. Produktene fra Balmain er eksklusive produkter fra Paris, som for eksempel hår-perfymen som hun brukte på mitt hår, varmebeskyttende spray, toner, salt spray for tekstur og mye mer! Salongen på Ringnes Park der jeg går har hyller fulle av masse forskjellige gode produkter fra Balmain, samt andre merker, så der finner man noe for ethvert hår og enhver smak uten tvil.


                                CHECK OUT KAN FRISORER ON @Kanfrisorer or HERE!

Som vanlig er jeg vanvittig fornøyd og føler meg klar for å gå inn i høstens sesong med denne lekre hårfargen. Og ikke minst føles håret mitt så friskt ut. Jeg har stylet det mye i sommer, så det har fått gjennomgått mye stakkars, men etter at Sara har fikset det, føler jeg at det er som nytt! I tillegg fikk jeg med meg noen gode tips for å ta vare på det fremover. Godt med litt ekspert-hjelp!

 

Så, et par hår-tips på tampen!
1. Dusj håret i så kald vann som mulig!
2. Farger du håret – bruk fargebevarende produkter.
3. Ta B- vitaminer eller andre vitaminer beregnet for hår.

Opplever du noen utfordinger med håret, alt fra flass, til fargefalming, hårtap eller rett og slett valg av frisyre foreslår jeg at du tar deg en tur til KAN frisører og snakker med de flinke frisørene om å finne produkter som passer til akkurat ditt hår! Link til Instagram og nettsiden deres under bildet over.

xoxo

I recently went to my hairdresser Sara at KAN hairdressers to fresh up for the fall. I have always been very happy with the result, but this time I think I was even happier. Sara and I decided on a darker red colour that was more towards purple. We also decided on a middle-length so that I still easily can fix my hair for competitions etc. The result was beyond amazing. I am sooooo happy with both colour and cut. You can see the colour in a bit different lights on the pictures above. Sara is very good at finding nice colours, and she even mixed a few together to get this one. And the got it just perfect!! I feel this colour is just perfect for fall.
 

This time she also used some products from BALMAIN when she styled my hair. These are exclusive products from Paris, and they have a large range of products in their salon such as hair perfume, which she used on my hair, thermo protection, salt tecture spray, oils an much more! They have so many great products from different brands. So if you have some issues with your hair, I bet you they will have something that fits your hair perfectly. For me they have recommended a great colour-saving for example, which I have bought and I´m super happy with it.

A few hairtips I got was also:
1.Wash your hair in as cold water as possible.
2.Use colour saving products if you colour your hair.
3.Take B-vitamins or other hair supporing supplements.

I highly recommend KAN hairdressers, so if you hav e any trouble deciding your haircut/colour or having some issues, visit them and they´ll help you out!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg