INDOOR KIND OF DAY

Bildene i denne posten er fra turen vår til Stuttgart på en dag hvor det definitivt ikke var inne-vær, men tvert imot strålende sol! Det var så lyst at jeg såvidt klarte å se noen ting haha! Dessuten fikk jeg endelig brukt dette settet! Jeg kjøpte det for flere år siden, på en eller annen billig side, men det har liksom ikke vært en annledning med varmt nok vær til å bruke det.

I dag har det derimøt definitivt vært en inne dag…men ikke på grunn av været, men fordi jeg har blitt syk… Det er så vanvittig kjedelig!!! Nesa renner, halsen er v ond, feber…en god gammeldags heftig forkjølelse. Jeg har seriøst ligget i sengen i hele dag..

Hadde veldig store planer om å såve lenge og bare sove av meg sykdommen haha, men forkjølelsen hadde andre planer. Våkna først klokken 2 i natt og deretter klokken 8, og da gav jeg bare opp å såve noe mer. Heldigvis la jeg meg tidlig kvelden før så jeg fikk en del søvn.

Dagen har både vært produktiv og det stikk motsatte. Jeg har planlagt et par danse-konkurranser og bestilt fly/hotell der, men etter det var jeg helt utslitt og måtte legge meg nedpå. Fikk ikke såve særlig, men hvertfall slappa av. Utenom dette har jeg egentlig bare spist, drukket og sett litt serie.

Jeg synes det er helt forferdelig å være syk nå. For det første skulle jeg vært på jobb, for det andre skulle jeg ha dansa…og en dag i senga topper desverre ikke det.. På toppen av dette har jeg en del hodepine så det å være lenge på pcen funker heller ikke…blæh. Hater å være syk!

Høydepunkene i dag har vært å snakke med mamma og mormor i telefonen, som lyste opp dagen!

Nå kommer heldigvis Sverre snart hjem, og han har med kiwi, smoothie, paprika, blåbær og diverse som skal booste prosessen med å bli frisk! (Håper vi)

Hva er dine beste triks for å bli kvitt en forkjølelse?

xoxo

 

 

The day these photos was taken was definately not an indoor day – but today surely has been. And not because of the weather or anything, but simply because I have gotten a really really bad cold. I have literally stayed in bed all day long! My nose is running, sore throat, headache, fever and you name it. I hate it so much! I was supposed to be at work, dance and workout…..but nah.

Also I planned on sleeping very long today to “sleep the cold away”, but the cold had other plans…. I woke up at 2 in the night, and then again at 8… and then I didn´t bother trying to sleep any longer… And because of my headache I can´t focus too long at the computer screen, so my day has been ordering flight tickets and hotels, watching some series and just relaxing. The highlight of the day was speaking with my mum and grandmother on the phone, which was very nice.

Luckily Sverre is finally home and he has brought some supplies such as vegetables and food.

I really want to get this cold to go away asap – so if anybody has any great tips then please share!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg