GOC // DAY 1 & 2

Halleluja – endelig nett! Det var på tide… Nettet på hotellet virker seriøst såvidt, så det at jeg får blogge nå er et herlig under! Jeg skal se om jeg også kan få lastet opp bloggen jeg planla å legge ut på mandag, men kan dessverre ikk love noe på vegne av nettet her..

Uansett! Dagene her suser avgårde og dag to med konkurranser er altså overstått. På mandag danset vi første runde av Rising Star Standard og i dag danset vi første runde av Rising Star Latin samt 2.runde av Rising Star Standard. Skulle ønske jeg kunne si at vi dansa 3.runde også, men dessverre endte vi på en 53 plass (av 173 par totalt) , kun fire plasser unna enste runden, skikkelig kjipt! Men men, sånn er det bare.

I morgen står 2.runde Rising Star Latin for tur, samt første runde i Grand Slam standard! Dette blir vel faktisk vår første Grand Slam sammen, så det blir skikkelig spennende!

Over kan dere se litt av looken fra dag 1! Flere bilder kommer snart! (Så fremst nettet samarbeider)

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg