NAILS TO IMPRESS

Reklame | Miss Nailed It

German Open Championships er rett rundt hjørnet, og om ikke annet er neglene mine 110% klar! @Miss.nailed.it aka Ann-Torill fikset disse vidunderlige neglene for meg for en liten stund siden, og de er fortsatt så vakre. Jeg elsker elsker elsker å ha så fine negler, rett og slett. Føler looken blir komplett. Både til hverdags, men spesielt til konkurranser. Og en så stor konkurranse som GOC krever eyecatching negler. Der er nok mange der nede som har fiksa neglene sine, men jeg er overbevist om at mine garantert er et av de aller vakreste settene der, om ikke det aller vakreste.

Det som jeg kanskje liker aller best med neglene fra @miss.nailed.it er at de er så gjennomførte. Fra filingen, til formingen, til det ferdige resultatet. Kvaliteten er ubeskrivelig. Derfor føles det så naturlig ut å ha dem. Det ser også ut som om de kunne vært mine naturlige, for de er lagt så syykt bra fra helt innerst. Kvalitet er noe jeg setter høy pris på, så det at jeg var så heldig å få Ann-Torill, som er så grundig i sitt arbeid, som min negletekniker, er bare en “dream come true”.

 

Nå skal jeg få litt fart på sakene her, å pakke til avreise på mandag! Mye som skal gjøres, så det er bare å sette i gang!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg