TO DO LIST….

Jeg er et skikkelig liste menneske, og to-do listen min er seriøst LANG. Så lang at jeg ikke skal legge ut hele listen haha. Men jeg tenkte likevel jeg skulle legge ut litt av den for å gi et lite innblikk i hverdagen min. Det er veldig ofte mye ting som skal bestilles/bookes ift dansekonkurranser og trening. I tillegg er det mye ift jobb og hjem. Under kommer noen av tingene jeg snart må krysse av listen min:

 

Ta med eskene med klær til Fretex.
Har som nevt et oar bokser fulle etter at jeg rydda grundig i skapet!

-Betale lånekassen.
Jupp, studielån.

– Melde på og bestille flybiletter og hotell til høstens kommende konkurranser.
Dette er en megasvær post…

– Lufte og dampe dansekjolene dine før German Open Championships
Dette skal gjøres rett etter dette innlegget er ute, haha!

– Vaske klær.
Never ending story når man trener så mye.. #svett

– Pakke til GOC.
Alltid en hel del å pakke, spesielt når v i skal v ære borte i nesten en uke!

 

Som sagt er lista svært lang, men over ser dere noe av det jeg må få fikset relativt fort. Jeg er nødt til å skrive ting ned. har ikke sjans til å huske alt i hodet. Da hadde jeg dessuten blitt helt utslitt. Mye deiligere å få det ut av hodet og ned på papir! Da er det lett å sjekke hva man skal gjøre, og lett å gå tilbake å se hva som er gjort.

 

Skriver du to-do lister?

 

xoxo

2 kommentarer
    1. Lister er livet! Enten det gjelder to-do-lister eller handlelister eller pakkelister eller lister over filmer man vil se osv osv. Lister is love lister is life, hahah..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg