10 AUGUST GOALS

Altså wow…vi er allerede i August! Denne sommeren har vært så herlig. Været har vært heldt vidunerlig!! Ikke at det synes noe særlig på meg men, hehe. Til mitt forsvar har mye av ferien gått med til trening og reising. Jeg har hatt så mange flotte opplevelser i sommer, og jeg tenkte å skrive et litt oppsummerende innlegg om det snart!

Men nå er det en ny måned, nye muligheter! Denne måneden er det et par ting jeg vil få gjort, og et par ting jeg ønsker å ha ekstra fokus på:

 

1) Rydde hjemme.
Jeg ønsker å få mye mer orden på sakene. Jeg er allerede godt i gang og har fyllt opp tre esker med klær som gis bort. Jeg har også kastet mange gamle sokker og lignende! Er såå mye som hoper seg opp..ut med det!

2) Tøye mer.
Jeg satt meg et hårete mål om å komme ned i spagaten igjen denne sommeren…så langt har det ikke vært gjennomført hehe…Har absolutt tøya litt, men absolutt ikke nok. Så resten av ferien skal jeg prøve på dette!

 

3) Sette av mer kjærestetid.
I august har Sverre og jeg vært sammen i 4 år, omg! Så spesielt denne mnd vil jeg få til litt ekstra tid sammen med han hvor vi bare er kjærester.

 

4) Lage mer mat.
Høres kanskje rart ut haha, men jeg lager relativt lite mat. Sverre er så flink, så det blir ofte han som lager maten hjemme. Har bestemt meg for å prøve meg litt mer på kjøkkenet fremover.

 

5) Planlegge enda bedre.
Jeg er relativt god på å planlegge både det ene og det andre, men jeg har forbedringspotensiale! Dette vil jeg blie enda bedre på i august!

 

6) Blogge oftere.
Jeg synes jo det er såå kos å blogge, men det er ikke alltid jeg faktisk setter av tid til å gjøre det… Dette skal jeg prøve å prioritere mer fremover.

 

7) Vlogge mer.
Har fått skikkelig sansen for å vlogge i det siste! Har derfor planer om å lage litt flere vlogger fremover – håper det faller i smak!

 

8) Spise bedre.
Som idrettsutøver tenker jeg selvsagt over hva jeg spiser, men jeg kan definitvt bli bedre! Spesielt når det kommer til mellommåltider. Elsker for eksempel hjemmelaget smoothie, bær, frukt, grønnsaker osv, men jeg er så dårlig på å huske å  ta med meg rundt omrking. Dette er kanskje et av de viktigste målene jeg har fremover.

 

9) Høre på kroppen.
Høre på når kroppen sier den er sliten og trenger hvile. Høre på kroppen hvis den trenger mat eller drikke. Men også høre etter om jeg får lett vondt og trenger å styrke opp noen musker for eksempel!

 

10) Sette av tid til diverse hobbyer.
I august begynner jobb igjen, noe jeg faktisk gleder meg skikkelig til!! Men det betyr også at det blir skikkelig travelt. Så, når de travle dagene setter inn for fullt ønsker jeg å setet av litt tid til å dyrke noen hobbyer jeg har, som synging, designing av klær, sy-prosjekter osv osv.

 

Har du noen mål for august?

 

xoxo
                                                                                                 

2 kommentarer
    1. Så fine mål! Kjenner meg igjen i en del av dem, spesielt når det kommer til helse og kost. Viktig å lytte til kroppen, men ikke alltid like lett å faktisk gjøre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg