10K, SWIMMING, & FAMILY TIME

I dag har jeg hatt en skikkelig effektiv sommerdag! Den begynte med en ca 7,5 km lang tur med mamma rundt Djupadalen her i Haugesund, hvor vi stoppet ved et vann å vassa litt i varmen. Herlig!

Etter det turet jeg avgårde til ei av venninene mine Lisa, hvor vi bada og koste oss ute i sola! #digg

Etter en stund der dro mamma og jeg inn til mormor hvor vi plukket bær og kost oss ute i hagen!

Turen gikk videre til familie gården om jeg kan kalle det det. En gård som noen i familien vår har som vi har tilbragt syykt mye tid på i løpet av barndommen. Vakkert sted hvor vi fikk kaffe og kos. Det er her alle bildene i innlegget et tatt. Så dere kan se at det er utrolig fint her!

Og dagen endte ikke her nei! Vi kjørte deretter til noen andre i familien vår hvor vi satt en stund og bare prata og koste oss sammen med dem. Jeg er veldig gald i familien min, så jeg prioriterer gjerne å dra rundt å treffe flest mulig mens jeg er hjemme!

Som dere skjønner har det blitt mye forskjellig i dag! Alt fra tur til familiekos.

Jeg har gått til sammen over 10 km i dag, så da har jeg fått inn litt trim! I tillegg har jeg truffet mange kjære familiemedlemmer samt en av mine beste venninner.
Hvis man bare kommer seg opp litt “tidlig” og kommer i gang med dagen er så så vanvittig mye man kan få gjort på en dag!! Likevel føler jeg ikke at jeg har stressa noe som helst. Jeg sto opp klokken 10 og har bara tatt dagen som den kom. Skikkelig sommer!

Liker du å gjøre mange eller få ting i løpet av en dag? Eller kanskje en god blanding?

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg