#MakeupByRonja // World Open Wuppertal

                                                                                              PS: Husk å sette på HD kvalitet 

Her kommer noe jeg har tenkt på å lage lenge, nemlig en sminke video! Jeg har aldri vært særlig opptatt av sminke sånn til vanlig, men spesielt de siste årene har jeg begynt å få skikkelig sansen for å se på sminkevideoer og teste ut diverse. Jeg sminker meg fortsatt veldig lite til hverdags, som regel bare bryn og mascara, og øyenskygge til fest, men på dansegulvet er det en helt annen historie!

 

Dansesminke har så mye å si, det er nesten som teatersminke på et vis. Det skal fremheve trekkene dine, sånn at selv publikum som sitte lengst unna, eller dommeren på andre siden av gulvet skal kunne se trekkene dine. I tillegg synes jeg der blir mer og mer morsomt å gjøre selve sminkingen. Jeg er laaangt ifra en ekspert på sminke, men jeg sminker meg relativt ofte til dansekonkurranser, så jeg tenkte jeg skulle dele litt av prosessen med dere.

Dette er altså ikke en tutorial av noe slag (med mindre du vil bruke det som det hehe!) men rett og slett bare hvordan jeg sminka meg til denne konkurransen!

 

Liker du å bruke sminke?

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg