SUMMER, SUN & BERRIES

    

Noe av det aller beste med sommeren er alle de deilige bærene! Hjemme her i Haugesund har både vi, mormor og tante masse forskjellige bær i hagen, så vi har kost oss masse med å plukke og spise fantastiske bær. Dette er de beste bærene synes jeg, så mye smak i dem!

    

Dessuten er det fint vær her om dagen, så det er herlig å være ute! Hvis været holder seg slik kommer jeg nok til å tilbringe mye tid ute!

    

De første to dagene her hjemme har blitt brukt til å være sammen med familien min. Første kveld sammen med nærmeste familie, i går var jeg hos mormor hele dagen, og i dag var jeg hos tante sammen med mormor og søskenbarn ++. Suuuper kosli! Elsker å få tilbragt tid sammen med dem når jeg først er hjemme. Og det er sjeldent jeg har så mye tid som nå. Kan ikke huske sist jeg var en hel dag alene sammen med mormor for eksempel – etterlengtet!

    

Nå  skal jeg få inn en rolig treningsøkt. Jeg blir så vanvittig rastløs, samtidig som jeg skal prøve å ta det med ro noen dager slik at kroppen får restituert seg 110%. Men en liten beveglighets økt, eller hva man skal kalle det, slår aldri feil. Godt å få kroppen litt i gang!

 

xoxo

4 kommentarer

Siste innlegg