#HAIRBYRONJA // SUMMER DANCE CUP

Reklame | KAN frisører

Her kommer enda en hår – vlogg! Dette er jo ikke akuratt en tutorial, men mer en video hvor jeg kjapt viser hva jeg gjør, men jeg tenkte å lage en skikkelig tutuorial litt senere der jeg går gjennom steg for steg en basic danse look ettersom jeg har fått litt forespørsler om å gjøre det. 
Det synes jeg forresten er sååå hyggelig! Så fortsett med å sende meg forslag/ønsker her eller på Instagram.

 

Min fantastiske hårfarge har jeg fått fikset hos KAN frisører på Ringnes Park, av frisøren min Sara. Jeg begynner å få litt ettervekst så jeg gleder meg masse til å dra tilbake for å freste opp etter ferien. Elsker følelsen av nyfarget og klippet hår, så det ser jeg virkelig frem til!

Uansett, håper dere liker videoen!

PS: Husk å sette på HD kvalitet.

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg