HAIR BY RONJA // SUMMER DANCE CUP

Ny konkurranse – ny hårsveis! 

Jeg synes alltid det er litt vanskelig å velge hvordan jeg skal lage håret mitt, spesielt når det er både standard og latin samme dag..men jeg har fått veldig sansen for denne type sveis med noe som skjer foran og noe bak. Jeg har testet ut litt forskjellig, og denne gangen testa jeg noe jeg ikke har prøvd før. 

Jeg synes det er veldig gøy å teste meg frem, samtidig som det kan være skikkelig frustrerende! 

Det som er også er en utfordring er å lage noe som holder mens jeg sover også! Jeg kunne selvsagt laget noe mye enklere d´som defintnvt ikke hadde blitt ødelagt over natten, men jeg liker å utfordre meg litt for å lære mer!

 

Hva synes du?

xoxo

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg