ON THE ROAD AGAIN

I går morges dro vi igjen avgårde, og denne gangen bar det avgårde til Danmark! Vi reise hjemmefra klokken 4 og landet i Billund ca klokken 10. Derfra var det bare å komme se til hallen i en fei, for vi skulle konkurrere klokken 11:30! Jeg hadde fikset gåret i forveien og fikset sminken på veien. Vi danset to runder standard og to runder latin og var ferdige rundt klokken 8 på kvelden. Snakker om lang dag!!! 

                       

I standard vant vi og fikk med oss en liten og søt pokal som dere kan se på bildet over! Herlighet dette var ikke en stor konkurranse, men store pokaler hadde de jaggu! I latinen kom vi på en fin 5.plass, ettersom det var veldig gode par med i konkurransen. Selv om det ikke var en stor konkurranse var det en veldig godt arrangert en, og det var god atmosfære i hallen. Definitivt noe vi vil delta på igjen. 

 

Som dere ser under tar det på å være våken i typ 20 timer og danse konkurranse.. Både på kropp hode og føtter haha.

                    

I dag er det første dag av selve treningskampen som er samme sted som konkurransen var. Det er en skikkelig fin camp som vi har gledet oss masse til.
Men det er svært travle dager med veldig mye dansing, så det gjelder å hvile når man kan, og få i seg tilstrekkelig med mat og drikke! 

Nå har vi kun en liten pause så jeg tror jeg skal slenge meg nedpå å ta en powernap i 15 min haha. Jeg har en del ting jeg vil dere med dere, så det kommer mest sannsynlig noen blogginnlegg snart, så samt jeg får pauser til å gjøre dem ferdige samt publisere dem, hehe. Satser på det! 

 

Litt usikker på hvordan vi skal klare å få med den pokalen hjem ettersom vi skal fly til Tyskland ei helg først..og ettersom bagasjen allerede er stappa full!

Noen tips? #luksusproblem

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg