KAN FRISØRER // COMING SOON

Reklame | KAN frisører

Okei….det er såååå vanskelig å se fab ut med farge i håret hahah, men I tried my best. Uansett, dere får se mer av prosessen i morgen, for da kommer det nemlig en vlogg fra sist jeg var hos frisøren min Sara hos KAN frisører!

Jeg har aldri vært så fornøyd med hårfargen min som det jeg er nå, og det mener jeg virkelig. Var så lei av helt rett klippet mørkebrunt hår, og jeg føler at denne rødlige fargen er skikkelig meg hehe. Jeg trives i alle fall såååå godt med den! Som dere kanskje kan se på alle selfiene jeg selvsagt måtte ta etterpå:


HAIR BY SARA, AT KAN FRISØRER, AT RINGNES PARK

Som sagt kommer vloggen i morgen, så får dere se litt mer av salongen samt litt av prosessen det er å farge håret hehe! Nå skal jeg spise kvelds og komme meg i seng.

 

Farger du håret?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg