A DAY WITH @MISS.NAILED.IT

Reklame | Miss Nailed It

En dag sammen med Ann-Torill aka @miss.nailed.it er det samme som en dag full av gode samtaler, mang en latter, fine negler og med fin musikk i bakgrunn.

Jeg får lov å komme hjem til Ann-Torill hvor hun fikser neglene mine til alle mine konkurranser. Denne gangen bel de fikset til konkurransen i Latvia hvor vi var på konkurranse i helgen, og NM som nærmer seg!

Hun møter meg alltid med verdens største smil og setter på herlig musikk etterfulgt av noe som føles som kvalitetstid med ei god venninne + at jeg går derfra med fine negler haha!

At jeg skulle være så heldig å få en så utrolig flink negletekniker som på toppen av alt har blitt en så god venn, som lytter, gir råd og støtter meg, er mer enn jeg noensinne kunne bedt om!

I tillegg fikk jeg meg en liten venn til, Polly:

Må ærlig innrømme at jeg ikke er særlig glad i fugler haha, men det var jo veldig sjarmerende at han kom å satt på skulderen min, og ble sittende i rundt 1 time! Såå litt søtt, og litt skummelt haha.

Vi gikk for en litt “nøytral” look/farge siden jeg skal ha en del forskjellige kjoler fremover, så neglene måtte passe alt. Og det er det ingen tvil om at de gjør, sjekk de ut på bildene under!


NAILS DONE BY ANN-TORILL( @miss.nailed.it )

Såååå nydelige – så fornøyd – som alltid!!
Og nå som neglene er klare gjenstår det bare å sette inn et ekstra gir i siste tiden fremover mot NM!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg