NEW LIFE

Forrige uke ble jeg invitert til et veldig kult arrangement av ei venninne, nemlig et bruktmarked i Oslo! Jeg hadde desverre ikke tid til å bli med pga at jeg var hjemme i Haugesund. Men det betyr ikke at jeg ikke kunne bidra litt! I flyttingen fant jeg masse klær som enten er for små..for store..eller rett og slett noe jeg aldri bruker! Jeg har allerede gitt bort litt til venninner og Fretex, men jeg hadde også litt å bidra med til brukmarkedet. Se bildene under:

Det finnes så mange alternativer for klær du ikke bruker lenger, så for all del ikke kast dem! Lever dem til Fretex eller andre som tar imot brukte klær, eller ta dem med på et bruktmarked der du kanskje finner noen skatter selv!
 

I det siste har jeg sett en del serier og dokumentarer om bærekraftig utvikling, så jeg har blitt en blanding av helt forferdet og veldig inspirert til å leve et mer miljøvennlig liv. Hvis alle tar noen små grep i hverdagen kan vi få til sååå mye! Mer om det senere.

Mange av klærne jeg leverte har jeg såvidt brukt liksom, og det er jo sååå trist at det bare blir hengende å ta plass hjemme hos meg! Jeg håper virkelig at noen likte noe av det jeg ga dit og at klærne får nytt liv hos noen andre.

Har du vært på bruktmarked før? Hva gjør du med klær du ikke bruker lenger?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg