CELEBRATIONS

I helgen hadde min “lille”bror konfirmasjon! Herlighet han er blitt mye høyere enn meg, og det føles skikkelig rart! Både jeg og Sverre var hjemme i Haugesund, og vi hadde en superfin helg hjemme. Mer bilder kommer etterhvert som jeg får sett gjennom og sortert dem. Det var fest på lørdag og selve konfirmasjonen på søndag, så en helg full av familie og moro, stas! 

Jeg synes det er veldig kos å være i konfirmasjoner, spesielt siden jeg får treffe så mange fra familien min samtidig. Vi var i lokalet i over 5 timer, men tiden gikk alt for fort! Tiden flyr jo i godt selskap…

 

Mer om det i et bildedryss litt senere!

Liker du konfimasjoner?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg