#HAIRBYRONJA

Som jeg har skrevet om var det norgesserie i helgen og jeg var så heldig at jeg fikk fikse disse fine jentene på håret! Jeg har også laget hårpynten Agathe (de siste bilene) har i håret! Det er så moro å få øve seg på andre enn seg selv, spesielt når de kommer med ønsker jeg aldri har prøvd før! Jeg får jo alltid litt prestasjonsangst og er redd for at folk ikke skal bli fornøyde, men det virket heldigvis som begge ble veldig fornøyd og jeg ble ganske fornøyd selv også.

 

Nå er jeg akuratt ferdig på jobb og skal rett og slett en tur hjemom før treningen i kveld. Det er snart konkurranse igjen så jeg må sjekke at alle kjoler og sko er som de skal før vi drar avgårde, så greit å gjøre det i dag som jeg har litt tid til overs.

Hvilket av hårene likte du best?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg