DANCE FASHION

TOP FROM NEW YORKER // PANTS FROM BIK BOK // SHOES FROM AIDA // PHOTOS BY HELENE SPILLING

Da er treningshelgen over for denne gang og vi er slitne og fornøyde! Sjekk ut LSKDans på Instagram for litt bilder og moro fra helgen! Denne gangen var det kun vært standard og vi har hatt 5 gruppetimer og en privattime. Det har jo dermed blitt en del skifting av antrekk, men lite tid til å ta bilder hehe! Men over ser dere det jeg hadde på meg i går! Deilig med lange armer når det er litt kjølig i studio, dessuten elsker jeg sånne “trumpet” armer. Det er noe jeg absolutt ikke likte før men som virkelig har falt i smak etterhvert! i tillegg digger jeg sånne blomster mønster – sååå fint og vårlig!

Nå venter jeg bare på at Sverre skal bli ferdig i undervise, så bærer det hjemover for å vaska klær og gjøre seg klar til en ny arbeidsuke og siste oppkjøringen til konkurransen neste helg!

Liker du topper med “trumpet” armer?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg