WAITING FOR SUMMER


PHOTOS FROM OUR EASTER HOLIDAY IN SWEDEN BY SVERRE FJELLSTAD // SWEATER AND HEADBAND FROM @HANDMADEBYRANDI

Nå venter jeg utolmodig på sol og sommer altså! Været varierer så ekstremt mye å jeg vet knapt hva jeg skal ha på meg om dagen… der vi bor er det snø og is og slaps og hverandre, mens på jobb og nede i Lillestrøm er det ganske bart… Så jeg har tatt på meg joggesko, og det går bra utenom på isen hehe, holdt på å tryne utenfor jobb i dag, så det er ikke helt risikofritt å gå uten vintersko enda, men jeg orker ikke å gå inne med de store tunge vinterskoene lenger!

I dag har jeg hatt en lang dag på jobb med undervisning hele dagen, og nå skal jeg kjøre å hente Sverre før vi turer avgårde til LSK! Denne helgen er det treningshelg med Erling og Anita som vi gleder oss veldig til! Det blir veldig bra oppkjøring for konkurransen neste helg! Da er det Norgesserie 2 som står på agendaen, så det blir spennende! Den avholdes her i Lillestrøm I Skjettenhallen så det er bare å komme å se på dere!

Hva skal du i helgen?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg