#HAIRBYRONJA

Forrige konkurranse bestemte jeg for for å prøve noe helt nytt! I det siste har jeg laget mye den samme sveisen, både fordi det er en frisyre jeg liker veldig godt, samt at den passer veldig godt til begge grener! Men nå ville jeg prøve noe nytt! Jeg har aldri laget noe sånn før, så jeg brukte et par forsøk på den saken oppå hodet, men etterhvert satt det! Dessuten ble jeg ganske fornlyd med dotten som jeg kun prøvde på en gang – jippi! Elsker når ting bare funker haha. Noen ganger vil det bare ikke samarbeide og jeg må gjerne prøve mange ganger før det ser ok ut. Og på toppen av å se bra ut, så må det jo faktisk sitte og!

Jeg kommer til å poste dansehåret jeg lager ganske fortløpende på min kreative Instagram konto @made.by.ronjaostensvik , så hvis noen ønsker å følge meg der så er det fritt fram!

xoxo

 

Last competition I decided to try something new with my hair! I have done very similiar things on my hair lately, but last time I decided to try something different. I have never tried a look like this, so I had to try the top bun a few times, but it worked out at last. On the other hand the lower bun worked out on the first try! Love it when my hair just cooperates haha.

I will be posting pictures of dance hair and makeup etc on my creative Insta @made.by.ronjaostensvik – so feel free to follow!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg